Όλοι ξέρουμε ότι η Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο. Πίσω όμως από την μπάρα αναζήτησης η Google προσφέρει μια πληθώρα από εργαλεία κατασκευασμένα για να προωθήσετε τις ιδέες σας ,αλλά και να παρακολουθήσετε την πρόοδο σας με αναλυτικά στατιστικά. Ας δούμε λοιπόν τι πλατφόρμες υπάρχουν για να γίνει μία επιτυχημένη διαφήμιση Google.
Google Ads, Google Analytics, Google My Business, YouTube.
Google Ads
Τι είναι το Google Ads ή αλλιώς Διαφήμιση Google;
Η πλατφόρμα Google Ads είναι ουσιαστικά η Διαφήμιση Google της ιστοσελίδας που σε τοποθετεί στην κορυφή της λίστας αναζήτησης όταν ο πελάτης ψάξει τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά δίνοντας την επιχείρησή σου στο «πιάτο» του πελάτη.
Πως δουλεύει το Google Ads;
Φαντάσου μία δημοπρασία στην οποία κάθε ενδιαφερόμενος καταβάλει την μεγαλύτερη δυνατή προσφορά ώστε να αποκτήσει το αντικείμενο που έχει θέσει ως στόχο. Στο Google Ads, την θέση του δημοπράτη κατέχει η Google και στην θέση των παρευρισκόμενων στην δημοπρασία, είστε όλοι εσείς που έχετε την δική σας ιστοσελίδα (επιχείρηση) και θέλετε να την δείτε να βελτιώνεται σε κάθε δυνατό τομέα. Οι πρώτες θέσεις στην λίστα αναζήτησης είναι ο πολυπόθητος στόχος. Η Google παραχωρεί σε αυτόν που κάνει την μεγαλύτερη προσφορά την πρώτη θέση. Η ίδια διαδικασία συμβαίνει εως ότου εξαντληθούν οι διαθέσιμες θέσεις για τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις. Στο σημείο αυτό παρεμβαίνουμε εμείς, προσφέροντάς σας τις απαραίτητες γνώσεις και τις στρατηγικές για κάθε σου ανάγκη.
Πως χρεωνει το Google Ads;
Κατά κύριο λόγο η Google στις διαφημίσεις της χρεώνει με CPC το οποίο σημαίνει Cost per Click. Με άλλα λόγια, κάθε φορά που ο πελάτης θα ψάξει την λέξη κλειδί που έχει δηλωθεί στην πλατφόρμα και “κλικάρει” την ιστοσελίδα σας, εσείς χρεώνεστε το ποσό το οποίο κατοχυρώθηκε στη δημοπρασία. Όπως σε όλες τις δημοπρασίες, όσο μεγαλύτερος είναι ο ανταγωνισμός τόσο μεγαλύτερο ενδέχεται να είναι το ποσό προσφοράς. Ευτυχώς η πλατφόρμα Google Ads προσφέρει πολλά εργαλεία τα οποία μας παρέχουν μία πιο σφαιρική οπτική ώστε να εντοπίσουμε και να κρίνουμε ποιες είναι οι καλύτερες λέξεις κλειδιά ως προς την δημοτικότητα και τον ανταγωνισμό (δες ενότητα SEO).
Google My Business
Τι είναι το Google My Business;
Το Google My Business είναι ένα δωρεάν εργαλείο που σας προσφέρει τη δυνατότητα να προωθείτε το Εταιρικό προφίλ και τον ιστότοπό της επιχείρησής στην Αναζήτηση και τους Χάρτες Google. Με τον λογαριασμό σας Google My Business μπορείτε να εντοπίζετε τους πελάτες σας και να έρχεστε σε επαφή μαζί τους, να δημοσιεύετε ενημερώσεις στο Εταιρικό προφίλ σας, καθώς και να παρακολουθείτε πώς οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την επιχείρησή σας στο Google.
Πως επωφελούμαι από το Google My Business;
Το Google My Business σας δίνει τη δυνατότητα να προσελκύετε πελάτες και να αλληλεπιδράτε μαζί τους, όταν αυτοί αναζητούν την επιχείρησή σας στο Google. Το Εταιρικό προφίλ σάς προσφέρει παρουσία στην Αναζήτηση και τους Χάρτες Google, επιτρέποντάς σας να απαντάτε σε κριτικές, να δημοσιεύετε φωτογραφίες προϊόντων ή ειδικές προσφορές και να προσθέτετε/επεξεργάζεστε στοιχεία της επιχείρησής σας. Με τον ιστότοπο Google παρουσιάζετε την επιχείρησή σας επαγγελματικά στο διαδίκτυο, εμφανίζοντας τις φωτογραφίες και τα στοιχεία της με άρτιο και σαφή τρόπο. Το Insights δείχνει πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την αφοσίωση πελατών για καλύτερα αποτελέσματα, ενώ ταυτόχρονα δύνασθε να προσελκύσετε μεγαλύτερη αφοσίωση, αλληλεπιδρώντας με τους πελάτες σας από την καρτέλα “Πελάτες”.
YouTube
Πόσο σημαντικό είναι το YouTube για μία επιχείρηση;
Το YouTube είναι ένα Κοινωνικό Μέσο κοινοποίησης, αναπαραγωγής και διαμοιρασμού βίντεο. Είναι το δημοφιλέστερο στο είδος του, αφού κάθε μήνα το επισκέπτονται πάνω από 1 δισ. ενεργοί χρήστες, ενώ κάθε λεπτό ανεβαίνουν 100 ώρες βίντεο. Η τεράστια ποικιλία βίντεο που μπορεί να βρει κανείς στο YouTube, δικαιολογεί απόλυτα την ετήσια αύξηση των ωρών που αφιερώνουν οι χρήστες σε αυτό, κατατάσσοντας το ως το μεγαλύτερο σε επισκεψιμότητα website στην Ελλάδα μετά τη Google. Με την σωστή προσέγγιση και την κατάλληλη στρατηγική μπορεί μια επιχείρηση να λάβει προβολές και να τις μεταφράσει σε μία πώληση ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας ή απλά να γνωστοποιήσει την ταυτότητά της.
Google Analytics
Τι είναι το Google Analytics και πως συνδέεται με την Διαφήμιση Google;
Το Google Analytics είναι η γέφυρα ανάμεσα στην ιστοσελίδα σου και σε ότι έχει να κάνει με το Google . Η πλατφόρμα σας προσφέρει στατιστικά για πληθώρα πληροφορίων για οτιδήποτε χρειαστείτε. Από την τοποθεσία ενός χρήστη, την διάρκεια που πλοηγήθηκε στο site σας μέχρι και σε ποιες εσωτερικές σελίδες επισκέφθηκε! Σίγουρα με μία πρώτη ματιά τα στατιστικά στοιχεία που λαμβάνετε ενδέχεται να φαίνονται υπερβολικά, αλλά μας παρέχουν κρίσιμες-κομβικές πληροφορίες για την σχέση της ιστοσελίδας σας με το Google . Εν συνεχεία, τα στατιστικά αυτά λειτουργούν επικουρικά σε μια πιο ορθά δομημένη Διαφήμιση Google που θα ενισχύσει την προβολή και την προώθηση της επιχείρησής σας!
Στην Just Do It Production προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για την ένταξή σας στον κόσμο της Google έχοντας πολυετή εμπειρία στον τομέα της προώθησης. Σας εκχωρούμε την δυνατότητα σύνδεσης της ιστοσελίδας σας με τις πλατφόρμες καθώς και την δημιουργία μοναδικών στρατηγικών για μια Διαφήμιση Google εξατομικευμένη για τον εκάστοτε πελάτη μας.